Потік туристів до Вологди виріс в три рази за останні роки


Зростання зафіксоване за останні чотири роки. Досягнення обласної столиці в туристичній сфері зазначив Губернатор Вологодської області Олег Кувшинников під час прес-сніданку, який пройшов сьогодні, 29 вересня, в центрі активного відпочинку в Стрізнево.

Сегодня приобрести можно практически любые путёвки через интернет, но горящие путевки в Турцию лучше всего заказывать на сайте лучшего туроператора join-up.com.ua


Губернатор підвів підсумки за багатьма напрямками розвитку регіону: економіка, дороги, транспорт. Але особливо зупинився на важливій в нових економічних умовах завданню - збільшити туристичний потік. У 2014 році Вологду відвідало 650000 гостей. А в цілому по області ця цифра наближається до 2,5 млн. Досить впевнено туристична сфера набирає обертів. Але поки доходи від неї складають менше 2% від валового регіонального продукту. Подолати п'ятивідсотковий бар'єр і збільшити число гостей регіону до 3 млн осіб - така задача на найближчі роки. Для цього необхідно підвищувати рівень туристичного сервісу.

«Зараз, підписавши угоду з міжнародною туристичною компанією TUI, ми залучаємо сучасні європейські технології надання туристських послуг. Постараємося підняти їх на європейський рівень: якість проживання, харчування, переміщення, об'єкти показу, туристичні маршрути, гіди, інтерактивні перекладачі. Це є нашою стратегічною завданням », - зазначив Губернатор Вологодської області Олег Кувшинников.

Допомагає робити кроки вперед і розвиток туристичної інфраструктури. Так, у Вологді зараз йде реконструкція Пречистенської набережної в рамках масштабного туристичного кластеру «Насон-місто». Об'єкт мають здати наприкінці року.

«Пречистенская набережна довжиною 400 метрів скоро стане унікальним місцем відпочинку жителів Вологди та гостей міста. Будівництво фінансується з федерального бюджету. Там буде дивно красивий вигляд, унікальні об'єкти перегляду », - прокоментував Губернатор Вологодської області Олег Кувшинников.

Просувати регіон на всеросійському і міжнародному рівні допомагає і бренд «Вологодчіна - душа Російської Півночі». Його символ - мереживну птицю - презентували рівно рік тому. Тепер обговорюється хештег для соціальних мереж, за яким можна було б знайти все, що пов'язано з Вологодської областю та Вологдою.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27